tirsdag den 25. november 2014

Julepynt og julestemning ❤️

På søndag er det den første søndag i advent. Det kræver at jule pynten er kommet på plads. Jeg fik det sidste på plads igår, så nu kan december bare komme. 
Modsat de foregående jule, som har været meget farverige, er denne jul meget hvid og afdæmpet. Det føles rart at følge den vibration der er i mig og lave helt om i år fordi det er det jeg kan mærke jeg har lyst til. 


Jeg elsker at bruge lyskæder. Synes de giver så hyggeligt et lys. Denne her har 50 pærer og købt for 30kr i føtex. 


Stjernen er fra Rema 1000 pyntet med fyr og bånd. 


Pap huset og træer er fra Søstrene Grene. Bambien er fra min Mormor. 



Netto 39kr og jeg elsker den. Elsker engle og snekugler, så kan ikke blive mere heldig. 

Juleindspark fra mig :)

#jul #indretning #julepynt # elskerdet #julestemning






Ingen kommentarer:

Send en kommentar