mandag den 16. september 2013

Efterårets fantastiske farve og kup

Min mor holdt fødselsdag igår. Den stod på  flæskesteg med rodfrugter og kartofler bagt i ovnen. Til dessert gammeldags æblekage og gulerødskage og massere af kaffe. Nam nam. 
Igår havde jeg så mit nye fund på. Var i H&M efter et par basis toppe i lørdags og faldt over en lækker neon rød, mega blod strikket bluse sat ned til kun 100kr. Der var kun den og så i min str. Haps til heldige mig :)
Vi var i mors fantastiske have igår, hvor den stod på æbleplukning blandt efterårets smukke blomster. Hendes have er en sand oase, med stauder, drivhus, frugttræer og bærbuske. Så kom hjem igår med lækre sprøde røde æbler og små chilier fra drivhuset. 
Rigtig lækkert, tak Mor ❤


Dejlig regnvejs mandag til jer derude. 
Knus 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar