tirsdag den 3. september 2013

Og lidt flere af de dejlige lopper

Et af mine nyeste fund er en lækker blå loft lampe i glas. 
Den er simpelthen bare så fin. Igår kom den så op at hænge efter jeg havde skiftet ledningen. Lidt handy er man vel :)
Den hænger nu over vores bambusbord, som er et genbrugsfund til en flad 50'er. På bordet er nogle af mine yndlings ting. 
Winblad vaserne har jeg været heldig for et ca år siden at finde på lokal loppemarked til en virkelig god pris. Tallerknen er fra Tiger, lysestagen er fra Den Gamle Sparekasse i Skovsgård, stjernekrukken fra Liebe er en værtindegave fra min søster. 
Papirsdiamanten har jeg selv foldet og grenene har jeg malet med almindelig akrylmaling. 
Synes selv at det er blevet et super hyggeligt hjørne. 



Dejlig solskins aften til jer der ude. 
Knus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar