torsdag den 24. oktober 2013

Retro funds battel

Nogen gange bliver man nød til at give slip på noget sindssygt sejt, selvom det er svært. 
Min dejlige blå lampe har måtte vige pladsen for et nyt retro fund. Lampen med den blå glasskærm fungerede fint i hjørnet, men jeg har måtte sande, at den måske bare ikke fungerede så godt med resten af stuen. Jeg har derfor erstattet den med denne lækre sag fundet til den nette sum af 40kr. i kræftensbekæmpelses genbrug på Vesterbro. Og jeg elsker den allerede. Er sindssygt vild med hvad den gør med sit lys på væggen. 

Her endvidere forkælet mig med disse lysestager og lille vase fra butikken ReUse i Danmarksgade i Aalborg, hvor fristelserne er mange. Her finder du de lækreste genbrugsmøbler, retro fund og kunsthåndværk. Helt klart et besøg værd.   Du finder blandt andet butikken på Facebook. 
https://da-dk.facebook.com/ReuseAalborg



Dejlig efterårsdag til dig
Knus :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar