fredag den 15. november 2013

Heldige heldige... MIG!!!!

Hvis I endnu ikke har stødt på Nina Meldgaards skønne keramik så har i noget til gode. Hendes keramik er utrolig smuk, enkelt og i nogle vidunderlige farver. Personligt er jeg forelsket i flere af hendes ting... Næ, dem alle :)
Synes hendes keramik fremstår smuk og tidløst. Er fuldstændig vild med hendes ting. 
Hendes ting kan du se på hendes hjemmeside:
http://www.ninameldgaard.dk/

Hun er også på facebook hvor man kan følge hende. Der har hun lige haft kørt en konkurrence om en smuk Diamond vase.
 

 Og den heldige vinder var, MIG!!!! :)

Jeg kan slet ikke få armene ned. Synes de er så smukke.
Jeg deltager sjældent i konkurrencer. Jeg deltager kun hvis jeg virkelig gerne vil vinde premien. Og den her- ville jeg virkelig gerne vinde :)

Ha' en helt fantastisk fredag. 
Knus







2 kommentarer: