lørdag den 4. oktober 2014

Morgenmad når mor spiser LCHF/Stenalderkost

Her hjemme står dagens måltider ofte på flere varianter til dels på grund af kræsenhed og fordi jeg januar 2014 droppede jeg alle fødevarer baseret på korn og stivelse med kun lejlighedsvis undtagelser. Jeg spiser nu mad inspireret af Stenalderkost, Raw og LCHF. Manden i huset er der ikke så meget besvær med. :)

Denne morgen er ikke nogen undtagelse mht variation. 

Børnenes morgenmad endte sådan. Vi skal senere til karate stævne for mindste barnet, så der skal fyldes god energi på. Fuldkorns hvede/spelt bolle, frugt i både og blødkogt æg. 


I æblemosten får de en tsk flydende fiske olie som dækker deres omega 3 niveau. Og nej de får ikke en vingummi til morgen. Det er en multivitamin fra kids zoo som jeg har fået anbefalet. Nogen børnene selv minder mig på hvis jeg har glemt dem, fordi de synes de er så gode. 

Min morgen mad ligner aftensmad. Salat med grønne druer, bøf og æg. Kaffe med fløde og grøn smoothie. 
En smoothie jeg selv er kommet frem til og vil give jer opskriften på i sit helt eget indlæg. 


Må I have en dejlig dag. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar